Darren Bazeley: "Bu maçı kaybetmek sinir bozucu"
Yayınlanma Tarihi 22 Haziran 2026 Pts 02:58
Güncelleme Tarihi 22 Haziran 2026 Pts 04:58
Yeni Zelanda Teknik Direktörü Darren Bazeley, 2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu’nda Mısır’a 3-1 kaybettikleri maçın ardından ikinci yarıdaki performanslarından dolayı hayal kırıklığı yaşadıklarını söyledi.
BC Place’te oynanan karşılaşmaya iyi başlayan Yeni Zelanda, 15. dakikada Finn Surman’ın golüyle 1-0 öne geçti. İlk yarıda oyunu kontrol ettiklerini belirten Bazeley, devre arasından sonra aynı tempoyu sahaya yansıtamadıklarını ifade etti.
Bazeley, "Sinir bozucu. İlk yarıda çok iyi oynadık. Harika bir gol attık, birçok pozisyon ürettik ve topa sahip olma konusunda oyunu domine ettiğimizi hissettik. Rahattık ve çok fazla tehdit yaşamıyorduk. Devre arasında bazı şeyleri konuştuk ancak ikinci yarıda ilk yarıdaki tempo ve kaliteyi yeniden yakalayamadık." dedi.
Mısır’ın ikinci yarıya farklı bir enerjiyle başladığını vurgulayan Bazeley, "Mısır farklı bir anlayışla sahaya çıktı ve tempoyu artırdı. İkinci yarıda iyi oynadıklarını düşünüyorum ancak bu maçı kaybetmek sinir bozucu. Maç sonunda sahada kutlama yapan taraf biz de olabilirdik." ifadelerini kullandı.
Mısır’da Mostafa Zico’nun beraberlik golünün ardından Mohamed Salah takımını öne geçirirken, Mahmoud Trezeguet skoru 3-1’e getirdi. Salah’ın performansına da değinen Bazeley, "Salah’ın 10 yıldır attığını izlediğim tarzda bir gol attı; içeri kat edip sol ayağıyla bitirdi. Yine de genel olarak maçın büyük bölümünde onun gibi oyuncuları iyi savunduğumuzu düşünüyorum." diye konuştu.
Bu sonucun ardından Mısır, 4 puanla G Grubu’nda liderliğe yükseldi. Yeni Zelanda ise 1 puanla son sırada kaldı. Grupta Belçika ve İran’ın 2’şer puanı bulunuyor.