Fenerbahçe Beko, Jilson Bango ile yollarını ayırdı
Yayınlanma Tarihi 24 Haziran 2026 Çar 12:51
Güncelleme Tarihi 24 Haziran 2026 Çar 12:53
Fenerbahçe Beko’da Jilson Bango ile yollar ayrıldı.
Oyuncunun menajeri Misko Raznatovic, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Bango’nun Fenerbahçe’den ayrıldığını ve serbest oyuncu statüsüne geçtiğini duyurdu.
Raznatovic ayrıca Angolalı basketbolcunun 4 hafta içinde tamamen iyileşmesinin beklendiğini belirtti.
Geçtiğimiz sezon Fenerbahçe Beko forması giyen Jilson Bango, yaşadığı sakatlık nedeniyle bir süredir parkelerden uzak kalmıştı.