Mücadelenin ardından Kolombiya teknik direktörü Nestor Lorenzo, açıklamalarda bulundu.
Lorenzo, "Bu takımın ortaya koyduğu tüm emek için teşekkür etmek istiyorum. Oyun planına harfiyen sadık kaldılar. Daha iyi bir sonucu hak ettik; maçın son bölümünde rakibimiz işleri bizim için zorlaştırdı ama galibiyeti hak eden taraf bizdik." dedi.