Terim: "Hayal kırıklığı yaşadık diye değiştirilecek çocuklar değil"


Teknik direktör Fatih Terim, kendi YouTube kanalında A Milli Futbol Takımı'nın 2026 Dünya Kupası'na veda etmesiyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.

"Daha da hayıflanacağız"

Terim, "Gruptan çıkan Amerika'nın direkt Bosna ile eşleşmesi, daha nerelere kadar gideceğimizi de bize hatırlatıyor. O zaman daha çok üzülüyoruz tabii ki. Brezilya'nın Japonya ile, Fas'ın Hollanda ile eşleştiği bir ortamda, buradan çıkanın Bosna ile eşleşmesinin çok daha iyi ve mantıklı olduğunu düşünecek olursak daha da hayıflanacağız." ifadelerini kullandı.

"Uluslar Ligi organizasyonuna kendimizi hazırlamalıyız"

Dünya Kupası'nın ardından Uluslar Ligi'nin başlayacağını vurgulayan 72 yaşındaki teknik adam, "Hemen en kısa sürede buranın fiziksel, ruhsal, zihinsel tedavisini herkes kendi içerisinde yapmalı ve Uluslar Ligi organizasyonuna kendimizi hazırlamalıyız." diye konuştu.

"Hayal kırıklığı yaşadık diye değiştirilecek çocuklar değil"

A Milli Takım kadrosu hakkında da değerlendirmelerde bulunan Terim, "Bu takım ve çocuklarımız, hayal kırıklığı yaşadık diye değiştirilecek çocuklar değil. Kemik bir kadromuz var, kadroya girmek için zorlayanlar da olacaktır. Yeni hedeflere de bakmalıyız. Artık yaş diye bir şey de yok, 40 yaşında oyuncuların oynadığını görüyoruz." dedi.

"Buradan çıkacak olan dersler hocamıza ve oyuncularımıza lazım olacak"

Artık yeni hedeflerin konulması gerektiğinin altını çizen Fatih Terim, "Maçları geri alsak, bir daha oynasak Paraguay'ı da, Avustralya'yı da yenecek bir takım olduğumuz çok açık. Ama şimdi tekrardan artık hedeflenmek lazım. Buradan çıkacak olan dersler hocamıza ve oyuncularımıza lazım olacak. Hatalardan arınacağız, o hatalardan döneceğiz. Oynadıkça daha da başarılı olacağımıza inanıyorum." mesajını verdi.